goodlibrarybanner

چاپ هولوگرام فوری هولوگرام دو بعدی و سه بعدی با قیمت شگفت انگیز بروزچاپ

تا اینجا مهم ترین دسته بندی هولوگرام را توضیح دادیم در مجموع اگر شما مدارک و زمان کافی دارید، هولوگرام اختصاصی (سفارشی) برای شما بهترین انتخاب است در غیر این صورت مجبور هستید از مدل ها آماده استفاده نمایید. پیش از سفارش هولوگرام باید به اطلاعاتی که می‌خواهید روی آن چاپ شود دقت داشته باشید. سعی کنید اطلاعاتی روی آن قرار دهید که بیشترین تاثیر را برای شناخت کالای شما داشته باشد.

خرید هولوگرام

بسیاری از شرکت ‌های بزرگ دارویی برای محافظت از یکپارچگی محصولات خود به برچسب ‌های هولوگرام، مهر و موم، تکه ‌های با مهر داغ و فویل ‌های بسته ‌بندی تاول ‌دار وابسته هستند. با پیچیده تر شدن راه حل های امنیتی این محصولات برای رفع نیازهای شرکت ها، فناوری های مختلفی توسعه می یابد. آن ها ارزان هستند، به راحتی قابل سفارشی کردن هستند، و مهمتر از همه، آن ها برای مدت طولانی در اطراف خود باقی می مانند. هولوگرام ها نه تنها ابزارهای تبلیغاتی بسیار خوبی می سازند، بلکه مزایای دیگری نیز دارند که ممکن است از آن ها ندانید. علاوه بر این، استفاده از برچسب های هولوگرام به کالای شما جلوه ی منحصر به فردی می دهد. اکثریت محبوبیت آن ها از این واقعیت ناشی می شود که آن ها می توانند از داده های کسب و کار محافظت کنند.

طراحی و اجرای گرافیک

بنابراین بیننده تصویری را می بیند که از شی اصلی قابل تشخیص نیست. کسب‌ و کارهای بی‌ شماری این روزها برای اطمینان از حفاظت مؤثر از دارایی‌ های ارزشمند خود، برچسب‌ های امنیتی هولوگرافیک را انتخاب می ‌کنند. با این حال ویژگی دیگری به نام چاپ جوهرافشان به اضافه کردن سال ها یا تاریخ های جداگانه یا سری های عددی کمک می کند.

برچسب ( لیبل ) گچی خرد شونده

هولوگرام های تولیدی آذر هولوگرام در بالاترین کیفیت و زیباترین طراحی ، چاپ و تولید می شود. با توجه به مطالب بالا متوجه شدید که یکی از برچسب‌های مورد توجه که روی کالاهای مختلف وجود دارد برچسب هولوگرام نامیده می‌شود. این برچسب که به صورت سه بعدی طراحی و چاپ می‌گردد مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها قرار گرفته است. این برچسب به عنوان یک نماد امنیت روی کالاهای مختلف قرار گرفته و در سایزهای مختلفی طراحی می‌شود.

بسته بندی هولوگرافیک را می توان برای ایجاد یک تجربه برند منحصر به فرد سفارشی کرد و با پیشرفت تکنولوژی، این شکل از بسته بندی احتمالاً همچنان یک راه حل بسته بندی مورد تقاضا خواهد بود. آن ها جذابیت چشم نوازی را به بسته بندی هر محصولی که روی آن استفاده می شود، می بخشند. ساختار سه بعدی و رنگ های رنگین کمان برچسب امنیتی هولوگرافیک توجه بینندگان را به خود جلب می کند.

بسته بندی هولوگرافی انعطاف پذیر را می توان برای محصور کردن هر چیزی استفاده کرد و یک گزینه بسته بندی فوق العاده همه کاره است. برچسب های هولوگرافی سفارشی به عنوان ضد دستکاری مفید هستند و می توانند به جلوگیری از جعل محصول کمک کنند. می توانید با سفارشی کردن هولوگرام های خود به نوردهی شدیدی برسید. اگر می خواهید برند شما در بازار برجسته شود، باید نمادی ایجاد کنید که برجسته باشد. در سال ۱۹۶۸ هولوگرام Rainbow یا انعکاسی(Reflection ) به وجود آمد. ساختار این نوع هولوگرام‌ها به گونه‌ای است که زیر نور سفید قابل دیدن هستند.

خرید هولوگرام

هولوگرام یک تصویر سه بعدی است که توسط دستگاه‌های لیزری به صورت برچسب نمایش داده می‌شود؛ به عبارت دیگر، هولوگرام تصویری است که در پلاستیک، شیشه یا فلز گرفته شده است. این تصاویر سه بعدی همان اشکال براق و فلزی با تصاویر مبهم در داخل هستند. یکی از راه‌های مقابله با سوءاستفاده و کپی برداری از محصولات و کالاهای معروف و معتبر، استفاده از برچسب هولوگرام است.

مفتخریم که در 20 سال گذشته همواره مورد تایید و حمایت مصرف کنندگان داخلی بوده‌ایم. طراحی، چاپ و تولید هولوگرام، برچسب اموال، لیبل و هاردباکس برخی از خدمات سیناپک است. بسته به اینکه هر کدام از این فیلم‌ها باید چه عمقی داشته باشند، به ترتیب و در فاصله‌های متفاوت در معرض نوردهی قرار می‌گیرند. زاویه نوردهی این فیلم‌ها برای ایجاد رنگ‌های متفاوت فرق می‌کند. در اینجا هم اشعه مرجع و اشعه سوژه با هم تداخل پیدا کرده و طرح مورد نظر روی سطح حساس به نور، شکل می‌گیرد. این نوع چاپ به دلیل غیر مستقیم بودن آن میتواند جزئیات ریزتری و با وضوح بیشتر بر روی سند اعمال کند.

سفارش و خرید راحت چاپ هولوگرام با تحویل فوری در تهران و ارسال به تمام شهرها با قیمت ارزان از ما بخواهید. یکی از دقه دقه های شرکت ها  و تولید کننده ها چاپ هولوگرام فوری هست شما با انتخاب هوشمندان میتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید و خیلی فوری هولوگرام سفارشی خود را تحویل بگیرید. سفارش هولوگرام یکی از مهم ترین کار های هست که برای اصالت محصولات هست تا مشتری ها با خیال راحت بتونن محصولات اصل و تقلبی را شناسایی کنن. مرکز چاپ هولوگرم در تهران است ما در چاپخانه خود از مجهز ترین دستگاه های هولوگرام استفاده میکنیم. برخی از آن‌ها به صورت عمومی و برخی به صورت اختصاص خریداری می‌شوند. پیش از خرید هر یک از هولوگرام‌ها باید به نکاتی توجه داشته باشید تا نیاز خود را بهتر برطرف نمایید.

شهادت خبرنگاران غزه و تکرار یک بازی 80 ساله

در طراحي جلد نشريات، مجله و کتاب به زيبايي و محتوي خوب بايد توجه شود. مهمترين روش جذب مخاطب طراحي جلد کتاب، نشريات، مجله و صفحه آرايي داخل کتاب مي باشد. در طراحي کاتالوگ، بروشور،تراکت و پوستر بايد جنبه ي زيبا شناختي و جذب مخاطب در نظر گرفته شود. طراحي بروشور و پوستر و تراکت نيز جهت تبليغات و معرفي يک شغل ارائه مي گردد ولي به صورت مختصرتر و کوتاهتر. در طراحي کاتالوگ بهتر است کليه مطالب و عکسهاي يک بيزينس گنجانده شود تا شغل مربوطه به بهترين نحو معرفي گردد. مربوطه و اشکال منظم و نا منظم را بر روي هولوگرام طراحي مي کنند.

در این حالت، اگر اندازه اشتباه را انتخاب کنید، برچسب‌ های شما با محصول مناسب نمی ‌شوند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. هولوگرام های چاپ شده سه بعدی و دو بعدی در این مجموعه به صورت شیت تحویل داده می‌شود. این نوع لیبل‌ها که برای امور گواهی‌نامه و یا همان سرتیفیکیت غالبا مورد استفاده قرار می‌گیرند لیبل‌هایی هستند با جنس کاغذی با رنگ طلایی مات و چسبندگی معمولی که با مهر‌های برجسته طرح بر روی آنها ایجاد می‌شود. در این نوع هولوگرام برای ایجاد امنیت بیشتر و همچنین مدیریت و کنترل اجناس و مدارک ، شماره سریالهایی بر روی برچسب به کار گرفته می شوند . هولوگرام ها دسته بندی های متفاوتی دارند و از لایه های مختلفی تشکیل می شوند .

ازجمله پارامترهای مؤثر بر قیمت و هزینه نهایی چاپ هولوگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. هولوگرام دو بعدی شبیه هولوگرام های آماده هستند با این تفاوت که شما می توانید اطلاعاتی از قبیل شماره سریال یا لوگو خود را بر روی آن چاپ کنید که البته این اطلاعات خاصیت امنیتی را به این هولوگرام ها نمی دهد . برخی از محصولاتی که افراد به صورت روزانه از آنها استفاده می‌کنند نیز با استفاده از برچسب‌های هولوگرام امنیت ویژه را بدست آورده‌اند. از جمله این محصولات می‌توان به انواع کارت‌های اعتباری بین‌المللی، اسناد دولتی و حقوقی، گذرنامه، پوشاک، کارت‌های دعوت مراسم‌های متفاوت، گواهینامه‌های رانندگی و واحد پول کشور‌ها اشاره نمود.

خرید هولوگرام

در این نوع چاپ با استفاده از لیزر یک تصویر سه بعدی امنیتی تولید می کنند. برای همین هولوگرام ها را بر روی محصولات تولید شده قرار می دهند تا ضمن ایجاد اطمینان و اصل بودن کالا بتواند در امر بازاریابی و فروش به راحتی کار کنند. از مزایای استفاده از هولوگرام میتوان به جلوگیری از جعل و کلاهبرداری، اصل بودن کالا، جلوه زیبا در بسته بندی کالا، برنامه هولوگرام ثبت اطلاعات شخصی بر روی محصول نام برد. هولوگرام دارای کاربردهای فراوان و متنوعی می باشدکه اصلی ترین و مهمترین کاربردآن جهت پلمپ بسته بندی هاست که مانع از ایجاد تقلب و جعل می شود همچنین در اوراق و اسناد به همین منظور مورداستفاده قرارمی گیرد. هولوگرام دارای دو جنبه می باشدیک جنبه ی زیبایی و عمومی و دیگری جنبه ی امنیتی و اختصاصی.

خرید هولوگرام

بنابراین، در مقابل این پس ‌زمینه، جای تعجب نیست که هولوگرام به یک انتخاب برتر برای برنامه‌ های ضد جعل و محافظت از برند تبدیل شده است. انفجار جعل ناشی از افزایش جهانی شدن صنعتی، گسترش زنجیره تامین، رشد برندها، اجرای ضعیف قانون منطقه ای و غیره است. علاوه بر این، تأثیر اینترنت به عنوان مجرای کالاهای تقلبی و تأثیر فناوری تصویربرداری با کیفیت بالا، کپی کردن بسته ‌بندی برند را آسان و مقرون به صرفه کرده است. جلوه‌های بصری هولوگرافی به عنوان ابزاری قدرتمند در ساختن یک پیام قدرتمند و تشخیص فوری شناسایی شدند. بررسی هولوگرام ها بدون اشاره به نقش آن ها در بهبود بسته بندی کامل نخواهد بود.

  • برخی از هولوگرام‌ها چسب های با کیفیتی نداشته و پس از مدتی از روی کالا جدا می‌شوند.
  • لیبل‌های آماده علاوه بر جذابیت ظاهری به‌عنوان پلمب امنیتی استفاده می‌شوند.
  • به‌منظور خرید مطلوب، بهتر است ابتدا تعداد و نوع هولوگرام مدنظر تعیین شود.
  • فیلم ‌های هولوگرافیک را می ‌توان برای بسته ‌بندی ‌های مختلف مانند بسته ‌بندی‌ های هدیه، لمینیت و برچسب ‌های بازاریابی خیره‌ کننده استفاده کرد، زیرا زیبایی ‌شناسی ظریف حسی باکیفیت را القا می ‌کند.

هولوگرام های شفافی هستند که بر روی کارتهای شناسائی و یا سایر مدارک حاوی نشانه، امضاء و… قرار می‌گیرند که علاوه بر افزایش طول عمر کارت، از تقلب و کپی‌کردن کارت جلوگیری می‌نماید. این هولوگرام جنبه ی امنیتی و محافظتی دارد ، باعث افزایش طول عمر کارت می شود و از جعل کردن کارت ها جلوگیری می کند . به دو صورت می توان این هولوگرام را بر روی کارت های شناسایی نصب کرد، به صورت هات استمپ و یا چسباندن به شیوه ی معمولی .مزیتی که روش هات استمپ دارد امنیت بیشتر آن است . یکی از دلایل فروش هولوگرام آماده ، قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ی آنها است.

یک چاپخانه معتبر به شما کمک می‌کند تا انواع هولوگرام را با هزینه بسیار کمتر سفارش دهید. اگر شما مجموعه ما را برای این کار انتخاب نمایید از مشاوره رایگان پیش از سفارش هولوگرام اختصاصی خود برخوردار خواهید شد. از نکات قبل از خرید هولوگرام می‌توان به طرح و رنگ آن نیز اشاره کرد. طرح فرهنگ تاثیر زیادی در جلوه هولوگرام داشته و می‌تواند نظر مخاطب را به محصولات شما جلب نماید.

خرید هولوگرام

یعنی اگر تصویر دارای برجستگی باشد، در هولوگرام به صورت فرورفته منتقل می‌شود. برای حل این مشکل از آینه‌ها و عدسی‌های Optical Phase Conjugation استفاده می‌شود. نوع تکنیک چاپ به عوامل مختلفی نظیر مباحث امنیتی آن، نوع مرکب مصرفی آن ، جزئیات المان بستگی داشته و متناسب با آن ویژگی ها در هر قسمت چاپ میشود. از یک نوار هولوگرام که در آن بارکد و شماره سریال کالا قرار گرفته است. وقتی هولوگرام با پس زمینه رنگ های رنگین کمان و با استفاده از تصاویر دو بعدی ساخته شود.

هولوگرام امنیتی جز دسته بندی برچسب های امنیتی است که به دلیل زیبایی و تصویر خاص و جذابی که دارد سبب تمایز آن نسبت به سایر برچسب هاست . این برچسب به دلیل ویژگی های تصویری که دارد مورد توجه بسیاری از کسب و کار ها قرار گرفته است . برچسب های سه بعدی هولوگرام اغلب برای اهداف امنیتی استفاده می شوند، زیرا تولید آن ها یک فرآیند پیچیده و دشوار است. می توان آن را با برخی از عملکردهای امنیتی آشکار، پنهان و پزشکی قانونی ترکیب کرد. اطلاعات برند و لوگو شما می تواند بخشی از هولوگرام شود، بنابراین تبدیل به یک ابزار بازاریابی خوب می شود.

به عبارت دیگر هولوگرام تصویری است که درون پلاستیک، شیشه یا فلز حبس شده است. این تصاویر سه بعدی، همان اشکال براق و متالیک با تصاویری مبهم درون خود هستند. تکثیر هولوگرام بسیار دشوار است یعنی شما نمی‎توانید هولوگرام را کپی کنید. به همین دلیل است که از این تصاویر، برای برچسب اطمینان روی کالاهای مصرفی استفاده می‎شوند تا اصالت کالای تولید شده توسط شرکت را تضمین ‎کنند. پس از سفارش هولوگرام بسته به نوع و تیراژ مورد نظر برچسب های هولوگرام شما بین 2 تا 7 روز کاری آماده می شود. جهت اطلاع از قیمت طراحی سه بعدی غرفه های نمایشگاهی با مجموعه طراحی، چاپ و تبلیغات دنیای نو تماس بگیرید.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

آشنایی با سایت شرط بندی آنلاین بدون فیلتر
مقالات تخصصی درباره پریود در appsms.ir
معرفی سایت شرط بندی با شارژ رایگان: دنیای جدیدی از سرگرمی و شانس
معرفی سایت بکس بت فارسی: نوآوری در دنیای شرط بندی آنلاین
معرفی سایت شرط بندی با بازی حکم: دنیای جدید سرگرمی و تلاش
معرفی سایت شرط بندی فوتبال زنده: دنیای جدیدی از هیجان و سرگرمی
تماس با ما