لینک بیلدینگ لینک سازی و یا همان ساخت و ایجاد بک لینک برای سایت چیست؟ سون بک لینک

Read more about سفارش Backlink here.

یک لینک سازی کامل و جامع برای منوی سایت می‌تواند یکی از بهترین روش‌های لینک سازی سایت تلقی شود. اما در زمینه سئو و بک لینک بدین صورت است که اگر محتوای قدرتمند داشته باشید، دیگران از لینک های شما استفاده کرده و این استفاده مکرر موجب ارتقا رتبه شما در پیشنهاد های گوگل میشود. پست مهمان، استفاده از اینفوگرافی، رپورتاژ و بک‌لینک‌های سایت‌واید از جمله روش‌های لینک سازی در سئو هستند.

بسیاری از سایت‌ها متوجه شدند گوگل برای بک لینک‌ها اهمیت زیادی قائل است و می‌توانند با استفاده از آن رتبه بهتری بگیرند، در نتیجه سعی کردند به روش‌های غیر طبیعی با سایت های دیگر لینک رد و بدل کنند. به‌طوری که اگر سایت‌های بیشتری به شما لینک دهند، گوگل هر لینک را به عنوان یک رای مثبت درنظر می‌گیرد. این کار باعث می‌شود گوگل اعتماد بیشتری به وب سایت شما داشته باشد و در نتیجه این سایت محبوب را در صفحه نتایج بیشتر نشان دهد. صفحه اصلی سایت شما از اهمیت و امتیاز بالایی برخوردار است و همین موضوع باعث می شود، لینک هایی که در صفحه اصلی سایت شما قرار می گیرد،‌ اهمیت بسیار بالایی داشته باشد و رتبه صفحات لینک شده برای انکر تکست آن لینک در گوگل افزایش یابد. اسپم اسکور (Spam Score) یکی دیگر از مقیاس‌های اندازه‌گیری ارزش یک وب‌سایت است.

مثلا یک سایت پزشکی که در حوزه ی قلب و عروق فعالیت دارد نباید تمام صفحات خود را با کلمه ی کلیدی جراحی قلب محتوا گذاری کند بلکه باید عنوان های مختلف و کلمات مرتبط دیگر را هم مورد بررسی قرار داده و مقالات جامع تری ارائه دهد. هم چنین لینک سازی داخلی باعث افزایش سرعت ایندکس شدن سایت نیز می شود، زیرا خزنده های گوگل با استفاده از لینک ها می توانند به همه جای سایت سر بزنند و سایت را با سرعت بیشتری ایندکس کنند. یکی از مهم‌ترین ابزارهای سئو، بک لینک (Backlink) است؛ شما صرفاً با تولید محتوا نمی‌توانید رتبه‌ی وب‌سایت خود را – در طولانی‌مدت – افزایش دهید. برای این منظور به بک لینک‌های باکیفیت و ارزشمند برای سئوی سایت و افزایش رتبه‌ی خود در موتورهای جستجو، نیاز دارید. در این مقاله از مجله اینترنتی کاپریلا به آموزش بک لینک سازی پرداخته‌ایم و نحوه ساخت بک لینک برای سئوی سایت را به شما آموزش خواهیم داد؛ پس، تا انتها با ما همراه باشید.

شما اولاً باید خودتان مطالبتان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و ثانیاً بایستی کاری کنید که کاربر تشویق شود تا مطالب وب سایت شما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. یکی دیگر از راه کار هایی که برای لینک سازی خارجی مفید است، معرفی کردن محصولات یا خدمات سایت های دیگر است. به عنوان مثال اگر یک سایت محتوا محور در حوزه موبایل دارید، می توانید محصولات یک فروشگاه اینترنتی را معرفی کنید و از آن ها بخواهید تا به سایت شما لینک بدهند.

یکی از مهم ترین مزایای لینک سازی داخلی، زنده نگه داشتن محتوای قدیمی است. هر سایتی محتوایی دارد که مدتی قبل تولید شده است و در حال حاضر توسط کاربران زیادی خوانده نمی شود. شما می توانید در محتوای جدید خود محتوای قدیمی را هم لینک کنید تا کاربران علاوه بر محتوای جدید، محتوای قدیمی شما را هم بخوانند. این کار باعث می شود تا علاوه بر افزایش مدت زمان ماندن کاربران در سایت، محتوای قدیمی شما هم توسط کاربر خوانده شود و گوگل بداند که این صفحات قدیمی هم ارزش خود را حفظ کرده اند. خرید بک لینک یکی از راهکار های مؤثر در بهبود سئو و رتبه‌ بندی وبسایت است.

انواع لینک ها توسط گوگل اعلام شد Follow، Nofollow، Sponsored و UGC. چهارده سال است که لینک های Nofollow به بخشی از صنعت سئو تبدیل شده اند. از آنجا که ‌این آدرس معمولا با تغییری مواجه نمی‌شود به آن پرمالینک گفته می‌شود. محمدرضا دهقانی هستم و قراره به شما کمک کنم تا سئو رو به خوبی یاد بگیرید و به درآمد بالا تو این زمینه برسید.

بلکه در میان بک لینک‌های آن حتماً نمونه‌های نوفالو نیز به قطع یقین وجود دارد. شما نیز برای طبیعی جلوه دادن فرآیند لینک سازی حتماً به این اصل دقت نموده و لینک‌های فالو و نوفالو را هم‌تراز هم و به‌گونه‌ای کاملاً طبیعی در کنار هم به‌پیش ببرید تا گوگل را متوجه دست‌کاری عمدی خود در فرآیند ساخت لینک نکنید. وقتی که یک وب‌سایت با اعتبار بالا به وب‌سایت شما لینک می‌دهد، کاربرانی که به آن وب‌سایت مراجعه می‌کنند، ممکن است به وب‌سایت شما هم سر بزنند و باعث افزایش ترافیک وب‌سایت شما شوند. بنابراین، لینک سازی بهبود رتبه و ترافیک وب‌سایت شما را به دنبال دارد و به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال، برای جذب بازدیدکنندگان و مشتریان جدید نیز بسیار مؤثر است. در کل به این موضوع توجه داشته باشید که در کنار فواید لینک سازی در بهبود رتبه و ترافیک وب‌سایت، استفاده از روش‌های نامناسب  در لینک سازی می تواند باعث کاهش رتبه و حتی مسدود شدن آن توسط موتورهای جستجو شود.

علاوه‌برآن، استفاده از لینک‌سازی داخلی شما را از تولید مقالات طولانی و خسته‌کننده بی‌نیاز می‌کند. هرجایی که نیاز به ارائه‌ی محتوای تکمیلی احساس شود صرفاً با یک جمله‌ی حاوی لینک داخلی، مخاطب را به مقاله‌ی مورد نظر هدایت می‌کنید. پیش از هر اقدامی در زمینه لینک سازی، لازم است وضعیت بک لینک های سایت خود و سایت های رقبا را بررسی کرده و با دقت تجزیه و تحلیل کنید. نوع ارتباط محتواهای لینک دهنده را با محتوای سایت خود آنالیز کنید و در نهایت برای تقویت لینک پروفایل خود، برنامه ریزی کنید. اگر در خرید بک لینک، بی دقتی کنید و از روش های اسپم (که متأسفانه خیلی مرسوم و متداول شده اند) استفاده کنید، ممکن است ناگهان با جریمه الگوریتم پنگوئن گوگل مواجه شده و کل بازدید سایت خود را از دست بدهید.

یکی دیگر از اصلی ترین روش های بک لینک سازی طبیعی، فعالیت در شبکه های اجتماعی است. بنابراین یکی از بهترین بستر ها برای یافتن مخاطبان هدف و جذب آنها، فعالیت در شبکه های اجتماعی است. در مقابل بک لینک سازی طبیعی که با کلیک کاربر روی لینک سایت شما محقق می شود، نوع دیگری از بک لینک نیز وجود دارد. شما می توانید از طریق پرداخت هزینه یا حتی به صورت رایگان از برخی سایت ها، برای سایت خود بک لینک تضمینی بگیرید.

این لینک‌ها از انواع مختلفی مانند فروم، مقاله، بلاگ کامنت، اشتراک فایل، ویکی، سوشال بوک‌مارک و سوشال نتورک هستند. برای این کار باید فرم مربوطه را در سایت دانیال طاهری فر پر کنید و اطلاعاتی مثل لینک صفحه هدف و کلمات کلیدی مد نظرتان را ارسال کنید. با توجه به استقبال مناسبی که شما عزیزان و همراهان از سرویس بک لینک PBN داشتید تصمیم گرفتیم که نقشه ی جدیدی برای لینک سازی شما عزیزان آماده کنیم که قدرت بسیار بالایی نسبت به ورژن قبلی خواهد داشت. انجام لینک سازی در روش ما حدودا 2 هفته زمان خواهد برد.حدود 800 لینک برای پروژه ی شما ایجاد خواهد شد.بعد از دو هفته تا یک ماه و نیم اثربخشی این روش را به خوبی خواهید دید و بهبود رتبه ی فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.

سفارش لینک سازی

تا سال‌ها، کسب رتبه بهتر در نتایج گوگل به معنی لینک سازی از سوی سایت‌های معتبر و پربازدید بود. گرفتن بک لینک از سایت های معتبر و ارزشمند از دیدگاه گوگل، به رشد و پیشرفت وبسایت مقصد کمک بسیاری می کند. از این رو، برای داشتن یک وبسایت موفق و کسب و کار پرسود بهتر است به جای افزایش… از این میان، به‌کار گرفتن رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

ارتباط منظم و پاسخ‌های فوری به سوالات شما، نشان‌دهنده این است که یک آژانس لینک سازی برای شفافیت در کار خود ارزش قائل است. پاسخ این سوال به رتبه فعلی و نمایه بک لینک و شدت رقابت کلمه کلیدی سایت شما دارد ، اما به طور کلی کیفیت بک لینک مهم تری از کمیت و تعداد بک لینک است. مجموعه لینک ساز مجموعه ای از سایت های قوی که مناسب خرید بک لینک هستند را تهیه کرده است که عملا کار برای شما خریدار… در موضوع بک لینک ها اصلی به نام وزن بک لینک وجود دارد یعنی تمامی صفحات سایت باید به تناسب بک لینک داشته باشن و شما هم باید هم برای صفحه اصلی و هم برای صفحه اختصاصی یک نرم افزار بصورت جداگانه لینک بسازید. یکی از داغ‌ترین دغدغه‌های مدیران سایت‌ها و وبلاگ‌ها در بخش سئو بحث بک لینک است. در این مقاله از سئو ۲۴ قصد داریم به این بپردازیم که بک لینک چیست و این مبحث را به صورت کامل با جزئیات مورد بررسی قرار دهیم.

سفارش لینک سازی

مثلاً در مورد بک لینک های رپورتاژی خبری مجله ای اختصاصی نشونت، ما ضمانت هایی رو ارائه دادیم که می تونید قوانینش رو از بخش قوانین خدمات سایت مطالعه کنید. هر سایت یا صفحه ای که در اینترنت به شما لینک بده، اون لینک اصطلاحاً بک لینک نامیده می شه. به عبارتی اگر یک صفحه از یک رپورتاژ آگهی به سایت شما لینک بده، به این نوع بک لینک، بک لینک رپورتاژی گفته می شه.

تمام این سایت ها قابلیت ها و کاربری های خاص خود را دارند که میتوانید برای موقعیت های بخصوص از آنها استفاده کنید. به کمک لینک سازی می‌توانید آگاهی مخاطبانتان را نسبت به برندتان افزایش دهید. از آن‌جا که آن سایت را معتبر می‌دانید، زمانی هم که نام برندی دیگر در آن آورده شده به آن اعتماد می‌کنید و حتما به آن سایت مراجعه خواهید کرد. لینک‌هایی که در محتوای تازه قرار دارند، ارزش بسیاری به صفحات وب‌سایت می‌دهند. درست است که لینک‌های داخلی خیلی مهم است ولی نباید بدون اصول و بی‌حساب کتاب وارد صفحات شود.

سفارش لینک سازی

در غیر این حالت استفاده از سایت‌های خبری که عمومیتشان به گوگل ثابت‌شده و رسانه‌ای هستند، بهترین گزینه برای انتخاب محسوب می‌شوند. در صورتیکه سایت مرتبط با سایت خودتان پیدا نکردید، گرفتن بک لینک از سایت های غیر مرتبط با اعتبار خوب نیز خالی از لطف نیست و توصیه می شود. سئو پروسه‌ای زمان‌بر است و تاثیر بکلینک ها نیز از این قاعده پیروی می‌کند. جهت مشاهده تاثیر لینک سازی انجام شده حداقل به یک‌ماه زمان احتیاج است. این لینک‌ها می‌بایست توسط گوگل شناسایی شوند و پس از آن منتظر تاثیر آن‌ها در رتبه کلمات خود در گوگل باشید.

گوگل در سال 1990 بحث پیج رنک را پیش آورد و آن را بر اساس بک لینک هایی که به یک سایت داده می شد امتیاز بندی می کرد و در نتیجه هر سایتی که پیج رنک بهتری داشت رتبه های بهتری را دریافت می کرد. همین حالا در دوره آموزش لینک سازی خارجی ثبت نام کنید و خودتان را برای متخصص شدن در این حوزه آماده کنید. لینک سازی مبحث گسترده ای است که سئو هاب به صورت تخصصی تمامی متد های مبتدی تا پیشرفته لینک سازی ها را به نحو احسنت برای وب سایت شما اجرا خواهد کرد. لینک سازی های اجرا شده توسط ما میتواند وب سایت شما را به سرعت در نتایج گوگل به رتبه های برتر برساند. لینک سازی همانطور که میدانید یکی از روش های بسیار قدرتمند سئو میباشد ، معمولاً 99% سایت ها با روش های لینک سازی توانسته اند رتبه های بسیار مناسبی در گوگل را کسب نمایند.

سفارش لینک سازی

به عنوان مثال لینک دادن به یک سایت طراحی دکوراسیون در یک سایت پزشکی کار درستی نیست و ممکن است تاثیر منفی داشته باشد. البته در همان سایت مرتبط هم بهتر است در مطلبی لینک سایت شما درج شود که مرتبط با حوزه شما است! مثلاً می توانید یک محتوای مفید و ارزشمند ایجاد کنید و درون آن 3 صفحه از سایت خود را لینک کنید.

اگر یک وبسایت بک لینک های مناسبی داشته باشد، علاوه بر آن‌که باعث بهبود کلمات کلیدی لینک‌شده (Anchor Text) می‌شود، باعث افزایش ارزش دامنه و صفحه یا همان da و pa نیز می‌گردد. بک لینک های انبوه خارجی به کمک برنامه GSA SER و لینک لیست ما تحت‌عنوان GSA SER verified list ایجاد می‌شوند. در هنگام ایجاد لینک‌ها به حل کپچا و ریکپچای گوگل احتیاج است که از برنامه GSA Captcha Breaker و برنامه XEvil استفاده می‌شود.

تلاش کنید، صفحات ارزشمندی برای سایت خود ایجاد کنید تا افراد را به خود جذب کند. برای لینک سازی برای سایت به صورت ارگانیک حتما با افراد متخصص مشورت کنید و از آن‌ها کمک بگیرید. این پکیج شامل تمامی اصول و فنونی است که در زمینه لینک سازی داخلی، میتواند قدرت صفحات شما را دگرگون کند و با استفاده از ارتباط سازی داخلی و خارجی طبق استاندارد های گوگل، بیشترین بازدهی از پتانسیل محتوا های تولیدی را به ارمغان می آورد.

در حالت پیش‌فرض، تمامی لینک‌هایی که در یک وب‌سایت قرار می‌گیرند، لینک DoFollow به حساب می‌آیند؛ لینک‌های DoFollow یا Follow لینک‌هایی هستند که موتورهای جستجو، مقصد آن لینک‌ها را برای سنجش اعتبار و ارزش وب‌سایت شما بررسی می‌کند. بنابراین و به توجه به توضیحات بالا، بهتر است که در انتخاب لینک‌های DoFollow و NoFollow دقت زیادی داشته باشید. برای اینکه یک سئوی خارجی و بک لینک سازی مناسب و موفقی داشته باشید، اول باید سئوی داخلی خود را تقویت کرده و آن را به نحو احسن انجام داده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئوی داخلی، شما را به خواندن مقاله‌ی «سئو داخلی (On-Page SEO) چیست؟ – راهنمای سئوی آن پیج سایت (+ فیلم)» دعوت می‌کنیم. لذا برای کسانی که تازه وب‌سایت ساخته‌اند، بک لینک‌های معتبر و ارزشمند، تأثیر بسیار زیادی بر روی رشد وب‌سایتشان می‌گذارد. گوگل در حالت کلی با خرید بک لینک مخالف است و بیشتر ترجیح می‌دهد، وب‌سایت‌ها با ارائه محتوای ارزشی مخاطبان خود را مجاب به دریافت بک لینک نمایند.

اگر یک وب‌سایت با وضعیت خوب، مهر تایید مجازی یا بک لینک به سایت دیگری بدهد، احتمال اینکه گوگل آن سایت دوم را مثبت ببیند، بیشتر است. سلام و خسته نباشید
اول که خیلی ممنونم بابت اطلاعاتی که توی مقاله گذاشته بودید و خصوصا توی انتخاب تصاویر، که در عین جذابیت، ارتباط مفهومی خیلی خوبی هم داشتن. بنظر من باعث میشد حین خوندن متن خسته نشم و ترغیب به بیشتر خوندن مقاله ام می کرد! و سوالی که دارم این هست که اگر برای لینک سازی به یک صفحه خاص، مثلا یکی از صفحات لندینگ، از دو عبارت مختلف و متفاوت استفاده کنیم، اما هر دو به یک صفحه برن، ممکنه باعث بهتر شدن سئو سایت من بشه؟
ممنون از راهنمایی تون. تکنیک های کلاه سیاه معمولا به دلیل استفاده بیش از حد از یک تکنیک کلاه سفید ایجاد شده اند و قاعدتا اگر با برنامه و به درستی استفاده شوند میتوانند بر سئو سایت شما تاثیرگذار باشند. البته میزان سیاهی تکنیک ها با هم متفاوت است و این قانون برای همه روش ها صادق نیست.

سفارش لینک سازی

یک آژانس لینک سازی معتبر به ظرفیت خود توجه دارد و یک هدف واقعی قابل دستیابی را طرح می‌کند. یک معیار دیگر برای تشخیص طبیعی بودن بک لینک توسط گوگل ، تعداد بک لینک های سایت طی بازه زمانی مشخص است،بنابراین تعداد بک لینک ها باید به اندازه مناسب باشد و طی مدت های معین ایجاد شود. در فصل سوم به بررسی استراتژی های لینک سازی داخلی و رویکرد استفاده از این تکنیک بطور کلی خواهیم پرداخت و با گذراندن این فصل شما همه آن چیزی که لازم است در خصوص لینک سازی داخلی بدانید، در اختیار خواهید داشت. بک لینک زمانیست که یک وبسایت به وبسایت دیگر پیوند ایجاد می کند.این پیوند با لینک داخلی که در آن لینک تنها به همان دامنه ایجاد می شود متفاوت است. اما اگر از هر یک از روش‌های این مقاله استفاده کنید، باید منتظر مجازات‌های سنگین گوگل باشید.

برخی از سایت ها لینک شما را در بخش نظرات به صورت فالو ثبت می کنند و به معنای امتیاز دادن به سایت شما است. اگر بتوانید این دسته از سایت ها را پیدا کنید و انکر تکست مورد نظر را به همراه لینک آن صفحه قرار دهید، امتیاز صفحات و سایت شما افزایش پیدا می کند. البته توجه داشته باشید که لینک گرفتن از سایت هایی لینک شما را به صورت نو فالو درج می کنند، تاثیری در رتبه سایت شما نخواهد داشت.

به لینک هایی که از یک سایت به وبسایت شما داده می شود بک لینک گفته می شود. گاهی ممکن است یک سایت اصلا بک ‌لینک نداشته باشد یا تعداد آن‌ها محدود باشد، در این صورت نیز احتمال گرفتن لینک از طرف آن سایت خیلی کم است. الگوریتم پاندا به دنبال جریمه سایت هایی است که به صورت اسپم لینک سازی می کنند می باشد و به راحتی آن ها را تشخیص می دهد. ما در این دوره به به صورت مفصل درمورد اینکه این الگوریتم چگونه شکاک می شود و به فکر جریمه شما می افتد و حتی علائم جریمه شدن سایت شما توسط گوگل را بررسی و صحبت کرده ایم. و در انتهای دوره درمورد نحوه خروج و فرار از پنالتی یا همان جریمه گوگل صحبت کرده ایم.

سفارش لینک سازی

رابطی که می‌تواند به‌خوبی تخصص محتوایی یک سایت را به تصویر کشد و آن را به‌عنوان یک منبع معتبر به دیگر سایت‌ها و موتورهای جست‌وجوگر معرفی کند. در صورتی که فکر می‌کنید نیاز به داشتن لینک سازی قوی و باکیفیتی دارید، در ادامه این مقاله همراه با ما باشید. با خواندن این مقاله و نکات بیان شده در آن می‌توانید به اطلاعات مفید و مطلوبی در این باره برسید. امید است در نهایت این اطلاعات بتواند به شما کمک کند تا کیفیت سایت خود را افزایش داده و نتیجه بهتری در جست‌وجوی گوگل از آن خود کند.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

بازی انفجار ایرانی: پرطرفدارترین بازی آنلاین ایران
راهنمای کامل خرید عمده تیشرت مردانه
بهترین سایت شرط بندی انفجار: راهی برای پیش بینی و سرگرمی
توضیحاتی در مورد شرط بندی بازی انفجار
سایت شرط بندی کرش رویال: تجربه‌ای جدید در بازی‌های شانس آنلاین
با سایت بت انفجار انفجار بهترین شانس را برای برنده شدن خواهید داشت
تماس با ما