بک لینک چیست چطور بدون جریمه بک لینک بگیریم؟

با توجه به همین موارد ساده به‌راحتی می‌توانید وبلاگ‌های واجد شرایط را به‌منظور ساخت بک لینک بیابید و مورداستفاده قرار دهید. معمولا تاثیرات ساخت یک لینک حرفه ای بعد از ۳ ماه ظاهر شده و مشتریانی که خدمات ساخت بک لینک را از ما تهیه کرده اند معمولا کمتر از ۲ ماه هم نتایج فوق العاده ای دریافت کرده اند. بک لینک لایه‌ای یا شبکه وبلاگ خصوصی روشی است که در آن با ساختارهای لایه‌ای و پیچیده روی کلمات کلیدی بسیار سخت و رقابتی بک لینک ساخته می‌شود. لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. برای لینک سازی خارجی باید به سه نکته مهم توجه کنیم که اگر این سه مورد را رعایت نکنید می توانید بر برای سئوی خارجی وبسایت شما تاثیر منفی داشته باشد پس در  ادامه همراه ما باشید تا با این سه نکته بیشتر آشنا شویم. میهن بک لینک هم مانند سایت قبلی فروش بک لینک با کیفیت و بی کیفیت را در کنار هم دارد.

اگر قصد خرید بک لینک انبوه دارید شاید استفاده از وب سایت سئو ارزان برای شما مفید باشد. همانطور که گفته شد، پکیج های لینک بیلدینگ ایران وب لایف بعد از آنالیز وضعیت سئو خارجی شما و رقبا قابل ارائه می باشد. طبق تجربه حداقل سه ماه متوالی خرید بک لینک به تعداد مشخص نتایج مطلوبی برای سایت ایجاد می کند.

تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، برای پاسخگویی به نیاز گروه های مختلف کاربران خود ، اقدام به فروش انواع بک لینک در قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف کرده است. قدرت دامین آتوریتی این وبسایت ها بالای 80 بوده و برای همین نام این پکیج لینک سازی را، پک طلایی بک لینک seoedu نام گذاری کرده ایم. ممکن است به اندازه Ahrefs بک لینک یا دامنه ارجاعی نداشته باشد ، اما این ابزار ارزش زیادی در نسخه رایگان دارد.

پس از مدتی ، وبسایت هایی که در رتبه های اول گوگل بودند وبسایت های بی کیفیتی بودند که موجب نارضایتی کاربران می شدند.اغلب این وبسایت ها مملو از تبلیغات بود. 4) نکته قابل توجه دیگر در مورد بک لینک این است که وقتی شخص روی پیوند مورد نظر خود کلیک کند ، اطلاعات وی اضافه می شود و اینکه آیا کلیک کردن روی این پیوند واقعاً برای کاربران مفید است یا خیر. در کل سئو به سه بخش بک لینک ، تولید محتوا و سئوی داخلی سایت تقسیم می شود که بک لینک بخش عمده ی آن را تشکیل می دهد که به راحتی می توان گفت حداقل پنجاه درصد سئو ، بک لینک های خوب و قوی می باشد . از آنجایی که خرید بک لینک معایب زیادی دارد بر آن شدیم تا این آموزش را به تمامی کسانی که سعی دارند سایت خود را سئو کنند به صورت رایگان قرار دهیم .

XSEO.IR سفارش رپورتاژ ، بک لینک‌هایی که با توجه به الگوریتم‌های جدید موتورهای جستجو ایجاد شده‌اند، مورد توجه قرار می‌گیرند. خرید بک لینک قوی و ارزشمند یکی از روش‌های مهم برای بهبود رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو است. امروزه، در دنیای آنلاین، پیدا کردن منابع مناسب برای بک لینک ممکن است سخت باشد، اما با خرید بک لینک قوی و ارزشمند می‌توانید ترافیک و رتبه سایت خود را افزایش دهید.

لینک انبوه یا همان بک ‌لینک‌های اسپمی، لینک‌هایی هستند که به صورت اتوماتیک و با سرعت بسیار بالا ساخته می‌شوند و تعداد آن‌ها معمولا بیشتر از 1000 عدد در یک یا دو روز است. این نوع لینک‌سازی، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا باعث کاهش رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی خواهد شد. در واقع، این لینک‌ها به دلیل کیفیت پایین توسط الگوریتم‌های موتورهای جستجو شناسایی می‌شوند و ممکن است منجر به پنالتی شدن سایت شما شود. لینک بیلدینگ هنوز یکی از مهم ترین تاکتیک های سئو  برای کسب رتبه در گوگل محسوب می شود. اینکه شما یه پولی به یه سری سایت ها بدید و اون ها هم به شما لینک بدن و از فرداش سایت شما تو نتایج گوگل بالا بیاد، رویایی بیش نیست! اگه کار به همین آسونی بود، شرکت ها و برندهای بزرگ که هزینه های میلیاردی برای سئو انجام میدن، اجازه نفس کشیدن به سایت های کوچیک رو نمیدادن و با خرید لینک بیشتر، رتبه های تاپ رو از آن خودشون می کردن.

  • در نتیجه، این باعث می‌شود که پیوندها به‌عنوان ترافیک مستقیم در Google Analytics ظاهر شوند، نه ترافیک ارجاعی از دامنه خاص شما.
  • موضوعاتی را که می خواهید برای آنها یافت شود جستجو و سایت های برتر ظاهر شده را مرور کنید.
  • این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند.
  • هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است.
  • زیرا این لینک ها در طولانی مدت در صفحه مبدأ باقی می مانند و ترافیک مداومی را به سمت سایت شما هدایت می کنند.

برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . اگر قصد دارید مواردی که باعث میشود سئو منفی میشود را بررسی و با آن ها آشنا شوید به شما توصیه میکنیم که مقاله سئو منفی چیست؟ را بررسی کنید. وردپرس به طور خودکار این ویژگی ها را به پیوندهای خارجی اضافه می کند که تنظیم کرده اید در یک پنجره جدید باز شوند. ویژگی nofollow نسبتاً خاص به نظر می رسد، بنابراین شما احتمالاً فقط می خواهید از آن بر اساس مورد به مورد استفاده کنید و نه به عنوان یک قانون کلی. بسیاری از وبلاگ‌ها بخش نظرات خود را روی nofollow تنظیم می‌کنند تا از اسپم نظرات ربات‌ها و افرادی که در گفتگو مشارکت نمی‌کنند جلوگیری کنند. اگر علاقه ای به انتقال آن افزایش سئو ندارید، nofollow یک برچسب اضافی است که می خواهید اضافه کنید.

سعی کنید بک لینک های ابتدایی سایت شما در  وبسایت های هم موضوع ایجاد شده و در ادامه مسیر به سمت سایر سایت ها بروید. یکی از مهم مترین بک لینک هایی که در اوایل می تواند به سایت شما کمک کند، اشتراک محتوا است. از این رو، توصیه می کنیم پکیج های اولیه خرید بک لینک دائمی خود را از سایت های web2 و سایت های اشتراک محتوا انتخاب نمایید.

اولین نکته‌ای که باید در مورد خرید بک لینک قوی بدانیم این است که بک لینک‌های با کیفیت و معتبر می‌توانند به شما در بهبود رتبه وبسایت در نتایج موتورهای جستجو کمک کنند. یک بک لینک قوی، معمولاً از وبسایت‌های معتبر و با اعتبار بالا دریافت می‌شود و درجه اهمیت و قدرت بک لینک توسط نتایج موتورهای جستجو سنجیده می‌شود. بنابراین، خرید بک لینک قوی می‌تواند ثروتمندانه‌ترین سرمایه‌گذاری برای رشد وبسایت شما باشد. طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود. حالا این سوال پیش می آید که از کجا بفهمیم که یک سایت امتیاز خوبی از نظر گوگل دارد؟ از کجا می دانید که در این مدت الگوریتم های گوگل تغییر نمی کند و … و باعث میشوید سون لرن از سایت شما بک لینک دریافت کند.

ابزارهای سئو چیست؟

یادتان نرود که هزینه سئو و بک لینک های وب سایت شما، در حقیقت نوعی هزینه سرمایه گذاری بوده و باعث کسب درآمد شما در آینده می گردد. احتمالا می دانید که از نظر گوگل، خرید بک لینک نوعی تخلف و دست بردن در نتایج جستجو محسوب گردیده و به همین علت گوگل به شدت با خرید بک لینک مخالف است. در این صورت زمانی که حرف از خرید بک لینک می شود یعنی بک لینک با کیفیت چون قرار است برای آن هزینه شود.

به همین دلیل، دانستن موضع گوگل در مورد لینک های پولی مهم است، زیرا قطعا نمیخواهید توسط گوگل جریمه شوید. گوگل نمی خواهد شما بک لینک بخرید، موتورهای جستجو هیچ روش مصنوعی برای به دست آوردن لینک را دوست ندارد. بهینه‌سازی سرعت، تجربه کاربری، لینک‌سازی داخلی و خارجی از جمله این موارد است. برای مثال، اگر سایت شما درباره تکنولوژی است، باید بک لینک‌های خود را در صفحات مرتبط با تکنولوژی قرار دهید.

راستش را بخواهید خرید رپورتاژ باید با آنالیز قبلی سایت انجام شود و با توجه به گران قیمت بودن رپورتاژ، پیشنهاد نمیکنم اصلا بدون برنامه به سراغ آن بروید. اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند. در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید. مطمئن باشید در صورت خرید بک لینک از شرکت های نامعتبر و سودجو، آسیب جبران ناپذیری به سایت تان میزنید.

در آخر، به خاطر داشته باشید که در استفاده از رپورتاژ آگهی ها اصلا عجولانه عمل نکرده و در ابتدای کار، از ان ها برای بک لینک سازی سایت استفاده نکنید. اگر شما بتوانید بک لینک‌های باکیفیتی‌ را دریافت کنید دیگر تا مدت‌ها نیاز به لینک سازی نخواهید داشت. تیم سئوروز با توجه به تعدد پروژه های خود در چند سال گذشته و اعتبار خود میان پلتفرم های مختلف، می‌تواند مناسب ترین قیمت را برای هر وبسایت به شما ارائه دهد. گرچه سفارش بک لینک های تقویتی به عنوان تقویت کننده بک لینک ها و رپورتاژهای شما در نطر گرفته می شوند اما خود این لینک ها نیز نیازمند تقویت در لایه های بعدی هستند. به همین دلیل کلیه کمپین های تقویتی سئوسل به صورت چند لایه ای اجرا می شوند به طوری که در لایه اصلی منبع تقویتی مورد درخواست شما ایجاد شده و در لایه های بعدی، لایه قبلی تقویت می گردد.

– میزان لینک های خروجی آن سابت

در خرید بک لینک دائمی اغلب محتوایی تولید می شود که هزینه بر است در عوض، مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد. انکرتکست تأثیر زیادی روی قوی‌بودن بک لینک دارد، در هنگام خرید بک لینک قوی باید توجه داشته باشید که انکرتکست بک لینک‌های شما شامل کلمه‌ی کلیدی اصلی صفحه‌ای باشد که بک لینک به آن اشاره می‌کند. همانطور که گفته شد، بک لینک باید کاملا طبیعی به سایت شما داده شود تا الگوریتم های گوگل به شما مشکوک نشوند. خرید بک لینک اشتباه و انبوه ظرف مدت زمان کم می تواند بجای بهبود رتبه، باعث افت شدید رتبه سایت شما شود. پس علاوه بر کمیت، باید به کیفیت سایت ها و شکلی که لینک به شما داده شده است نیز دقت کنید.

پس هر چقدر رای بیشتر داشته باشید رتبه سایت شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود. بیشتر سایت‌های خبری و پربازدید به خاطر بالا بودن دامین آتوریتی و بازدید بالا، رپورتاژ آگهی می‌گیرند. رپرتاژ آگهی در سایت‌های خبری به خاطر اینکه ثابت هستند، اهمیت خیلی بالایی دارند. برای خرید بک لینک های لینک سازنده بهتر است از خدمات حرفه ای و قابل اعتماد استفاده کنید.

این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. خرید بک لینک به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو و جذب بازدید کننده و مشتری بیشتر کمک می کند. برای نمونه با استفاده از ابزار Morningscore، می‌توانید به طور یکپارچه پروفایل بک لینک رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه بک لینک‌هایی دریافت کرده‌اند. در این ابزار، می‌توانید قوی‌ترین یا ضعیف‌ترین لینک‌های آن‌ها را ببینید و آن‌ها را تکرار کنید تا استراتژی لینک سازی خود را متنوع کنید و حتی از قوی‌ترین رقبا پیشی بگیرید.

از آنجایی که بک لینک یکی از مهم ترین فاکتورها در بهینه سازی خارجی وب سایت می باشد به همین دلیل در تمامی استراتژی های سئو خارجی از خرید بک لینک استفاده می نمایند. زیرا به دست آوردن بک لینک طبیعی که سایت ها داوطلبانه این کار را انجام بدهند و به سایت شما لینک دهند بسیار کار سخت و زمانبری است. حتی اگر شما بهترین محتواها را نیز تولید کرده باشید کمتر کسی راضی خواهد شد که به سایت شما لینک دهد. انتخاب منابع و سایت‌هایی که لینک به سایت خود را ارائه می‌دهند، بسیار مهم است. باید سعی کنید سایت‌هایی را پیدا کنید که بازدیدکنندگان و ترافیک بالایی داشته و به موضوع سایت شما نزدیک باشند.

  • فرض کنید اولین رقیبتان 100 بک لینک، دومی 140، سومی 200، چهارمی 160 و پنجمین رقیب 90 بک لینک ساخته است.همان طور که ملاحظه کردید بیشترین تعداد بک لینک به رقیب سوم تعلق داشته و 200 تا می باشد.
  • بک لینک های این وب سایت در دسته بندی های مختلفی تقسیم شده اند و اغلب از سایت های ایرانی گرفته میشوند.
  • در گذشته مقالات گوناگونی در مورد روش های کسب بک لینک رایگان و اینکه چرا خرید بک لینک اشتباه است منتشر کرده ایم.
  • زیرا به دست آوردن بک لینک طبیعی که سایت ها داوطلبانه این کار را انجام بدهند و به سایت شما لینک دهند بسیار کار سخت و زمانبری است.

سئو سایت تاثیر بسیاری در بهبود رتبه‌بندی وبسایت در نتایج موتورهای جستجو دارد. همچنین اگر در صفحه ای فقط به سایت شما لینک داده شود، آن لینک ارزش بیشتری خواهد داشت نسبت به لینکی که از صفحه ای ایجاد شده است که در آن صفحه در کنار بکلینک شما، کلی بک لینک دیگر به دیگر سایت ها زده شده است. پشتیبان سئو کلمات کلیدی را در عناوین، توضیحات، متنها و تگهای مربوطه استفاده میکند و به تولید محتوای ارزشمند و جذاب توجه میکند. هرگز فراموش نکنین که هدف اونها ایندکس کردن بهترین محتوای وب سایت است تا به راحتی قابل دسترسی باشد.

اما به یاد داشته باشید هر نوع استفاده از سئوی کلاه سیاه می تواند برای سایت شما جریمه در پی داشته باشد. سرویس های خرید بک لینک قوی و معتبر، دائمی، باکیفیت، چند لایه ای (چند گره‌ای)، بک لینک فالو و موثر، طبیعی، بک لینک ایرانی و خارجی و … و سازگار با الگوریتم های گوگل را می توانید در این صفحه مشاهده کرده و سفارش بدهید. ما در تلاشیم و مفتخریم تا بهترین خدمات خرید و سفارش لینک سازی را با رعایت نکات مهم و با بهترین قیمت برای بهبود سایت شما انجام دهیم. در این پکیج، همان بک لینک های pbn ساخته می شوند (توضیحات پکیج اول را مطالعه نمایید).

اساساً، nofollow به گوگل می‌گوید که نمی‌خواهید فقط به این دلیل که به آن سایت پیوند داده‌اید، شما را به عنوان پشتیبانی از یک سایت خاص درک کند. از اطلاعات سایت شما در برابر انتقال به وب سایتی که کاربران شما در آن در حال حرکت هستند محافظت می کند. در نتیجه، این باعث می‌شود که پیوندها به‌عنوان ترافیک مستقیم در Google Analytics سفارش بک لینک ظاهر شوند، نه ترافیک ارجاعی از دامنه خاص شما. هر چه تعداد و کیفیت لینک به سایت شما در سایر سایت ها بیشتر باشد، سایت شما در نگاه گوگل اهمیت بیشتری پیدا کرده و در نتایج جستجویش بیشتر و بالاتر به جستجو کنندگان نشان داده می شود. پیج رنک در حقیقت اولین الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها بود که از آن استفاده می کرد.

بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. مشکل دقیقا همان جایی است که کاربران تصور می‌کنند با خرید رای می‌توان گوگل را فریب داد، اما سیستم نظارت گوگل بر خرید بک لینک بسیار پیچیده و قدرتمندتر از تصور کاربران است. اگر حرف ما را درباره سخت‌گیری‌های گوگل برای بک لینک باور نمی‌کنید، حتما از زبان گوگل حقیقت ماجرا را درباره خرید بک لینک بخوانید. یک بک لینک با کیفیت به صورت فالو می باشد و سایت منبع در میان محتوای آن قرار داده شده است.

  • اگر حرف ما را درباره سخت‌گیری‌های گوگل برای بک لینک باور نمی‌کنید، حتما از زبان گوگل حقیقت ماجرا را درباره خرید بک لینک بخوانید.
  • در این مقاله، به بررسی اهمیت خرید بک لینک قوی و مؤثر پرداخته و راهنمایی‌هایی برای انتخاب بهترین بک لینک‌ها را ارائه خواهیم داد.
  • با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • اگر میخواهید هر دو پلن رپوتاژ ویژه رایاطرح را یکجا داشته باشید میتوانید در پلن 3 با قیمتی بی نظیر این سرویسها را یکجا سفارش دهید.
  • همچنین سایتی که از آن بک لینک ها گرفته می شود نیز در قیمت بک لینک تاثیر می گذارد.

خرید بک لینک یکی از راه‌های مهم و موثر برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است. با توسعه فضای مجازی و افزایش تعداد وبسایت‌ها، رقابت بین سایت‌ها برای جذب ترافیک و کسب رتبه بالا در نتایج جستجو بسیار بیشتر شده است. در این رقابت، خرید بک لینک به عنوان یکی از روش‌های معتبر و قانونی برای افزایش رتبه سایت به شمار می‌رود.

جهت اطلاع از مقالات، نوشته ها و آموزش های مرتبط با مبحث سئو به بخش مقالات سئو یا آموزش بهینه سازی سایت مراجعه کنید. با این حال، هیچ ارجاع‌دهنده‌ای مانع از آن می‌شود که گوگل نتواند تشخیص دهد که شما در حال پیوند دادن به سایت‌های دیگران هستید. و دیگر صاحبان وب سایت نمی توانند ببینند که شما چه زمانی به آنها پیوند می دهید.

بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. اگر مقاله را تا به اینجا همراه ما بوده باشید، اکنون اطلاعات خوبی را درباره لینک سازی خارجی و اصول و قواعد آن دارید. اصطلاحا به این لینک‌ها که از سایتی به سایت دیگری روانه می‌گردد، «بک لینک» گفته می‌شود و طبیعتا از خرید آن نیز تحت عنوان خرید یا فروش بک لینک یاد نام برده می شود. چنانچه دانش کافی درباره مبحث لینک دهی خارجی ندارید، بهتر است که به هیچ وجه اقدام به ساخت بک لینک نکنید.

زمانی هم که سایت شما هیچ اعتباری نداشته باشد و برای آن در سایت های معتبر دیگر بک لینک بسازید گوگل حق دارد شک کند و سایت شما را جریمه کند. البته در بسیاری از مواقع شاید پنالتی نشوید ولی باز هم می گویم خرید بک لینک برای سایتی که نوپا است اصلا سومند نخواهد بود. با توجه به اینکه بک لینک های فارسی در داخل کشور ایران ارزش بالایی دارند، خرید بک لینک فارسی ارزان به وبمستران و کسب و کارهایی که بازار هدف آنها فارسی زبانان هستند بسیار توصیه می شود.

جالب است بدانید که خود گوگل تا زمان هایی پیش برای هر وب سایت یک عدد از 1 تا 10 به عنوان پیج رنک اعلام می نمود. با این حال بسیاری بر این عقیده اند که پیج رنک گوگل امروزه هیچ گونه تاثیری ندارد. (به اصطلاح پیج رنک مرده است!) اما شواهد تجربی از بالا آوردن وب سایت های مختلف نشان می دهد که اصلا این گونه نیست! مشکلی که برخی می گیرند آپدیت آخر این الگوریتم است که اهمیت آن تا حدودی کاسته شد. موضوعاتی را که می خواهید برای آنها یافت شود جستجو و سایت های برتر ظاهر شده را مرور کنید. بک لینک (Backlink)، به پیوندی گفته می شود که به صفحه ای در سایت شما اشاره می کند.

فراموش نکنید که الگوریتم پیج رنک در گوگل بر اساس لینک های ورودی و خروچی یک سایت بنا شده است! مزیت بهبود رتبه در گوگل به نسبت سایر تبلغات این است که مشتریانی که به دنبال خدمات شما هستند مخاطب شما هستند نه کسانی که نیازی به محصولات شما ندارند. خرید بک لینک به شما کمک می کند که کسانی که در گوگل دنبال خدمات شما می گردند را به سایت خود هدایت کنید. موضوع فعالیت سایت، قدمت و اعتبار سایت هدف و محلی که لینک ما در آنجا ثبت خواهد شد.

همچنان یادآوری می کنیم که همزمان با خرید بک لینک دائمی و لینک سازی، لازم است در مباحث سئوی محتوا و سئو داخلی و تکنیکال نیز ورود نمائیم تا شاهد رشد بیشتری باشیم. با این حال چنانچه ملاحظه می نمائید صرفاً از طریق سفارش بک لینک و لینک سازی، وب سایت رشد قابل توجهی داشته اشت. همچنین سایتی که از آن بک لینک ها گرفته می شود نیز در قیمت بک لینک تاثیر می گذارد. بدون آن ها، ما یک صفحه نابسامان از صفحات قطع شده خواهیم داشت که یافتن و پیمایش آن ها هم برای انسان ها و هم برای ربات های جست و جو گر دشوار است.

در صورتی که سفارش بک لینک وبلاگی ایرانی، در هر سفارش به تعداد بالا انجام بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 5 تا 25 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. توسط این سرویس، تمام مراحل لینک سازی، از تدوین استراتژی گرفته تا ایجاد محتوا و انتخاب انکرتکست و مواردی از این دست توسط متخصصین سئوی نشونت انجام میشه و نیازی به هیچ اقدامی از سمت شما نخواهد بود. ابتدا پکیج یا پکیج های موردنظر خودتون رو که در ادامه در موردش توضیح دادیم به تعداد دلخواه به لیست سفارش اضافه و سفارش بک لینک رو ثبت کنید. منظور از کیفیت بک لینک ها ، قدرت دامنه ایست که لینک سایت در آن قرار میگیرد.همچنین قدرت لینک به معیارهایی از جمله متن لنگر لینک ، ترافیک سایت لینک دهنده و غیره بستگی دارد. گوگل از بک لینک ها برای کشف صفحات جدید در اینترنت و نمایه سازی آن ها در فهرست نتایج جست و جو استفاده می کند.همچنین کاربران از بک لینک ها برای جابجایی بین سایت های موجود در اینترنت بهره میگیرند.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

سایت شرط بندی کرش رویال: تجربه‌ای جدید در بازی‌های شانس آنلاین
با سایت بت انفجار انفجار بهترین شانس را برای برنده شدن خواهید داشت
صرافی فروش notcoin: گام بزرگ رو به آینده ارزهای دیجیتال
معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
Meet Realtor Canada Langley: Your Trusted Real Estate Expert in British Columbia
سایت شرط بندی: جایگاه و اهمیت آن در دنیای امروزی
تماس با ما