صنایع تولیدی کروز، شرکتی با رویکرد صادرات محور

تیتر 20 تا 29 اکتبر روز جهانی صادرات بود. صادرات به عنوان موتور محرکه اقتصاد و کلید بقای کشورها در بازارهای جهانی نقش مهمی در اقتصاد جهانی دارد. در دنیای امروز تعیین بازارهای صادراتی و صادرات کالا چه از نظر فیزیکی و چه از نظر دانش امری مهم است. به گفته کارشناسان، در امر صادرات، تعیین عوامل موثر بر اشتغال جمعیت در حوزه های فناوری بسیار مهم است.

یکی از صنایعی که قابلیت صادرات را دارد شرکت های قطعه سازی هستند. آنچه در سال های گذشته به وضوح قابل مشاهده است، حضور پررنگ شرکت های قطعه سازی در کشور است، شرکت هایی که اکنون پس از پایان تحریم ها، قطعات خودروهای داخلی را در اختیار دارند و مدیران آن می گویند: «با حمایت، در صورت نیاز، آنها نیز دریافت می کنند. مسیر صادرات

صنایع تولیدی کروز یکی از شرکت هایی است که با کمک 250 نخبه دانشگاهی توانسته بیش از 3000 قطعه را داخلی کند. این کارخانه تولیدی یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت های قطعه سازی کشور است که در سال های اخیر بخشی از نیاز خودروسازان و بازار را در زمینه تامین قطعات تامین کرده است و این شرکت قطعه سازی همواره توجه ویژه ای دارد. بین المللی سازی قطعات

موضوع مهم، تمرکز این شرکت قطعه سازی بر صادرات است. این شرکت قطعه صادرات را راهی برای عبور از جغرافیای تحریم شده به سوی تجارت آزاد می داند.

نادر سخا مدیر این قطعه ساز با تاکید بر اینکه در کنار تامین نیاز داخلی باید مسیر صادرات را نیز برای ارتقای کیفی طی کرد، گفت: قطعه سازان در گذشته به ویژه در حوزه با شرکت های خارجی ارتباط داشتند. تبادل فناوری صورت گرفت اما در سال های گذشته به دلیل بحث تحریم ها این ارتباط قطع شد و شدت تحریم ها به حدی بود که حتی به ایمیل های شرکت ها هم پاسخ داده نمی شد.

سها ادامه داد: برکت تحریم ها برای ما این بود که ایستادیم و به درونی سازی روی آوردیم اما در مجموع ارتباط با دنیا برای توسعه فعالیت ها و عقب نماندن از جریان تولید و فناوری لازم است.

وی در ادامه با یادآوری صادرات سیم‌کشی به شرکت پژو فرانسه توسط شرکت کروز در دوره قبل از اولین تحریم‌ها در صنعت خودروسازی در سال 2019، افزود: مسئولان این شرکت فرانسوی در مقطعی تصمیم گرفتند تمام نیازهای خود را بر روی آن بگذارند. خطوط تولید را تامین کنند. در سراسر جهان از عرضه کشتی های کروز و همچنین در صادرات قطعات خودرو در کشور پتانسیل بالایی وجود داشت.

مدیر شرکت کروز تاکید کرد: در صورت لغو تحریم ها با توجه به افزایش نرخ ارز، تمایل جدی قطعه سازان ایرانی برای صادرات قطعات وجود دارد.

مسئولان کشوری نیز بر توان تولیدکنندگان داخلی در صادرات تاکید دارند.

دکتر مجید ضیایی مدیر سابق صنایع مس شهید باهنر از خطوط تولید، طراحی و تولید دستگاه های صنعتی شرکت صنایع ساخت کروز شماره 2 ضمن ابراز خرسندی از این بازدید گفت: این مجموعه مایه مباهات همگان است. امیدوارم ایرانیان و به عنوان یکی از تامین کنندگان کروز بتوانیم همکاری لازم را برای رسیدن به سطح بالاتر تولید و حتی صادرات داشته باشیم و با افزایش اشتغال در کروز قطعا افزایش تولید ملی و غرور ملی را به دنبال خواهد داشت. .

ناگفته نماند که شرکت صنایع تولیدی کروز با رویکرد صادراتی دانش در نمایشگاه بین المللی تهران شرکت کرد.این شرکت در نهمین نمایشگاه بین المللی تهران که در اردیبهشت ماه 1401 در مرکز همایش های طراحی مهندسی ایران و تامین قطعات ایرانی برگزار شد، شرکت کرد. . شرکتی با رویکرد صادراتی.. دانش بنیان برگزار شد حضور داشت.

کارشناسان ورود به بازارهای بین المللی و صادرات محصولات و خدمات به ویژه محصولات فناورانه با ارزش افزوده بالا را راهی برای کمک به شرکت ها برای توسعه بازار خود می دانند. علاوه بر این، کیفیت و رقابت پذیری محصولات و خدمات را بهبود می بخشد که حرکت از اقتصاد مبتنی بر نفت به اقتصاد مبتنی بر نوآوری را تسریع می بخشد.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

راهنمای کامل خرید عمده تیشرت مردانه
سایت شرط بندی کرش رویال: تجربه‌ای جدید در بازی‌های شانس آنلاین
با سایت بت انفجار انفجار بهترین شانس را برای برنده شدن خواهید داشت
صرافی فروش notcoin: گام بزرگ رو به آینده ارزهای دیجیتال
معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
Meet Realtor Canada Langley: Your Trusted Real Estate Expert in British Columbia
تماس با ما