اعتراف اسپانیایی ها پنالتی طارمی را نگرفتند!


آفتاب نیوز :

شب گذشته “پورتو” در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان “بارسلونا” بود و با نتیجه 0-1 مغلوب این تیم شد.

شاگردان کونسیسائو در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت های زیادی برای بازکردن دروازه حریف داشتند که از آن به درستی استفاده نکردند، البته طارمی یک گل فوق العاده و دیدنی به ثمر رساند که کمک داور با خطای آفساید آن را مردود اعلام کرد.

داور هم در دقایق پایانی بازی یک پنالتی به سود پورتو گرفت و به گفته کمک داور ویدیویی و به دلیل خطای هندی او قبل از خطای بازیکن بارسا، تصمیم تیلور تغییر کرد و بازی ادامه پیدا کرد.

اما یکی از صحنه های بحث برانگیز و مهم این بازی خطای ژول کنده روی ستاره ایرانی پورتو بود که پیراهن خود را درآورد و با پا مانع حرکت طارمی به سمت دروازه بارسا شد اما داوران به آن توجهی نکردند.

بسیاری از هواداران “پورتو” شب گذشته با انتشار این عکس ها به تصمیم تیم داوری در شبکه های اجتماعی اعتراض کردند و حالا رسانه های اسپانیایی نیز به این موضوع پرداختند.

ال چیرینگیتو بارها این صحنه را نشان داد و از زوایای مختلف بحث کرد که چگونه داور و کمک داور خطای آشکار روی این بازیکن را نادیده گرفتند تا اینکه در نهایت یک پنالتی خاص به سود پورتو اعلام کردند. این دیدار بدون امتیاز و منتظر دیدارهای بعدی در لیگ قهرمانان اروپا است.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

راهنمای کامل خرید عمده تیشرت مردانه
سایت شرط بندی کرش رویال: تجربه‌ای جدید در بازی‌های شانس آنلاین
با سایت بت انفجار انفجار بهترین شانس را برای برنده شدن خواهید داشت
صرافی فروش notcoin: گام بزرگ رو به آینده ارزهای دیجیتال
معرفی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
Meet Realtor Canada Langley: Your Trusted Real Estate Expert in British Columbia
تماس با ما